HTML

Sedona módszer, Ho'oponopono és társaik

Azokról a módszerekről beszélgetünk, amelyek már Magyarországon is egyre ismertebbé válnak, de még így is kevesen ismerik őket: Sedona módszer, Release technique, Ho'oponopono, stb. Sok eredeti forrással, idézettel.

Friss topikok

Linkblog

Hogyan jött létre a Sedona módszer - további folytatás

2010.05.25. 16:41 bandeirante

Néhány idézet Lestertől arról, mi történt vele a módszer alkalmazása során:

Visszafejtettem a tudattalan görcsöket, tendenciákat, hajlamokat, közben pedig egyre inkább tudatosodott bennem, hogy szabad vagyok, hogy a szabadság az alaptermészetem. Egyre szabadabbá váltam, és automatikusan eljutottam egy olyan állapotban, ahol a mentális korlátok oldásának eredményeképpen az Önvaló elkezdte megmutatni magát nekem.

 Láttam, hogy a valódi énem csupán a "vanás," a létezés, és hogy a vanásom pontosan ugyanaz, mint az univerzum vanása. És amikor ezt megláttam, azonosultam az univerzum minden lényével; minden atommal, ami benne van. És ha ezt teszed, minden olyan érzés eltűnik belőled, hogy te külön egyén, ego lennél.

 Azt képzeltem vagy álmodtam, hogy egy test vagyok. És éppen most is azt álmodom, hogy én ez a test vagyok.

 Valójában az egyetlen dolog ami létezik, az a Létezés. Ez a valódi, változhatatlan dolog, ami minden más mögött áll. És te is az vagy.

 A megvilágosodás előtti és utáni élet két ellentétes véglet volt. Először mérhetetlen depresszió és betegség volt. Utána pedig leírhatatlan boldogság és derű.

 Amikor harmóniában vagy, és támad egy gondolatod, a világegyetem minden atomja megmozdul azért, hogy megvalósítsa a gondolatodat. És ez így van. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: release megvilágosodás elengedés sedona lester

A bejegyzés trackback címe:

https://elengedes.blog.hu/api/trackback/id/tr842030560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása